Η εισαγωγή σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης 2019
Η Εξεταστέα Υλη και ο τρόπος εξέτασης υποψηφίων για την εισαγωγή σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης
(ρεπορταζ esos)
Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας
Εγκύκλιο που προσδιορίζει την ύλη και τον τρόπο εξέτασης των υποψηφίων για την εισαγωγή τους στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, που από φέτος (ακαδημαϊκό έτος 2019-2020) και εφεξής θα γίνεται μόνο ?έσω εισαγωγικών εξετάσεων πανελλαδικού επιπέδου, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι συμπληρώνουν Αίτηση Προδήλωσης για την κατεύθυνση και το μουσικό όργανο στο οποίο θα εξετασθούν.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ
Απο? τις φετινε?ς πανελλαδικε?ς εξετα?σεις του 2019 (δηλαδη? για την εισαγωγη? στο ακαδημαι?κο? ε?τος 2019-2020) και εφεξη?ς, η εισαγωγη? στα τρι?α (3) Τμη?ματα:
- στο Τμη?μα Μουσικω?ν Σπουδω?ν του Ιονι?ου Πανεπιστημι?ου,
- στο Τμη?μα Μουσικη?ς Επιστη?μης και Τε?χνης του Πανεπιστημι?ου Μακεδονι?ας,
- στο Τμη?μα Μουσικω?ν Σπουδω?ν του Πανεπιστημι?ου Ιωαννι?νων
γι?νεται ΜΟΝΟ με?σω κοινω?ν εισαγωγικω?ν εξετα?σεων πανελλαδικου? επιπε?δου. Τα ανωτε?ρω ισχυ?ουν και για το Τμη?μα Εθνομουσικολογι?ας του Ιονι?ου Πανεπιστημι?ου, το οποι?ο ο?μως δεν θα λειτουργη?σει το ακαδημαι?κο? ε?τος 2019-2020, α?ρα δεν αφορα? τους φετινου?ς υποψηφι?ους.
Τα δυ?ο (2) λοιπα? μουσικα? Τμη?ματα Μουσικω?ν Σπουδω?ν ΕΚΠΑ και Μουσικω?ν Σπουδω?ν ΑΠΘ δεν επηρεα?ζονται απο? τη νε?α διαδικασι?α και για την εισαγωγη? τους ισχυ?ουν κανονικα? οι πανελλαδικε?ς εξετα?σεις στα μαθη?ματα των ΓΕΛ η? ΕΠΑΛ και στα δυ?ο (2) ειδικα? μαθη?ματα «Αρμονι?α» και «Ε?λεγχος μουσικω?ν ακουστικω?ν ικανοτη?των», ο?πως ι?σχυε πα?ντα.
Δικαι?ωμα συμμετοχη?ς
Δικαι?ωμα συμμετοχη?ς στις κοινε?ς εισιτη?ριες εξετα?σεις για την εισαγωγη? σπουδαστω?ν στα ανωτε?ρω Μουσικα? Τμη?ματα του Ιονι?ου Πανεπιστημι?ου, του Πανεπιστημι?ου Ιωαννι?νων και του Πανεπιστημι?ου Μακεδονι?ας ε?χουν οι κα?τοχοι απολυτηρι?ου τι?τλου Λυκει?ου η? ισο?τιμου τι?τλου Σχολει?ου Δευτεροβα?θμιας Εκπαι?δευσης του εσωτερικου? η? εξωτερικου? και οι οποι?οι ε?χουν συμμετα?σχει στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις του τρε?χοντος ε?τους των Γενικω?ν η? των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων για εισαγωγη? στην Τριτοβα?θμια Εκπαι?δευση στο μα?θημα Νεοελληνικη? Γλω?σσα των Γενικω?ν Λυκει?ων η? Νε?α Ελληνικα? των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων αντι?στοιχα.
ΕΞΕΤΑΖΟ?ΜΕΝΑ ΜΑΘΗ?ΜΑΤΑ, ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕ?Σ ΒΑΡΥ?ΤΗΤΑΣ, ΜΟ?ΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΥ?ΠΟΘΕ?ΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ?Σ.
1. Α. Οι υποψη?φιοι, μαθητε?ς και απο?φοιτοι, που ενδιαφε?ρονται να εισαχθου?ν στα ανωτε?ρω Μουσικα? Τμη?ματα του Ιονι?ου Πανεπιστημι?ου, του Πανεπιστημι?ου Ιωαννι?νων και του Πανεπιστημι?ου Μακεδονι?ας εξετα?ζονται με?σω κοινω?ν εισαγωγικω?ν εξετα?σεων πανελλαδικου? επιπε?δου στα εξη?ς δυ?ο (2) μουσικα? μαθη?ματα:
α) Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α, με το οποι?ο αξιολογει?ται το επι?πεδο οργανοχρησι?ας των υποψηφι?ων. Ως μουσικο? ο?ργανο εννοει?ται και η φωνητικη? τε?χνη.
β) Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση, με το οποι?ο αξιολογει?ται το επι?πεδο θεωρητικω?ν και ακουστικω?ν μουσικω?ν γνω?σεων.
Β. Επιπλε?ον οι υποψη?φιοι, μαθητε?ς και απο?φοιτοι, εξετα?ζονται με?σω των πανελλαδικω?ν εξετα?σεων των Γενικω?ν η? των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων αντι?στοιχα στο μα?θημα
α) Νεοελληνικη? Γλω?σσα των Γενικω?ν Λυκει?ων η? β) Νε?α Ελληνικα? των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων.
Συνεπω?ς, ο?σοι ενδιαφε?ρονται για τα 3 μουσικα? Τμη?ματα του Ιονι?ου Πανεπιστημι?ου, του Πανεπιστημι?ου Ιωαννι?νων και του Πανεπιστημι?ου Μακεδονι?ας πρε?πει να συμμετα?σχουν
- στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις των ΓΕΛ η? των ΕΠΑΛ, στο μα?θημα της Νεοελληνικη?ς Γλω?σσας των ΓΕΛ η? στο μα?θημα των Νε?ων Ελληνικω?ν των ΕΠΑΛ αντι?στοιχα ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ
- στις κοινε?ς εισαγωγικε?ς εξετα?σεις πανελλαδικου? επιπε?δου στα δυ?ο (2) μουσικα? μαθη?ματα α) Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α και β) Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση.
2. Για την εξαγωγη? της συνολικη?ς βαθμολογι?ας των υποψηφι?ων συνυπολογι?ζονται ο βαθμο?ς Απολυτηρι?ου Λυκει?ου κα?θε υποψηφι?ου, ο βαθμο?ς που ε?λαβε στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις στο μα?θημα «Νεοελληνικη? Γλω?σσα» των Γενικω?ν Λυκει?ων η? «Νε?α Ελληνικα?» των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων και ο βαθμο?ς στα μαθη?ματα «Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α» και «Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση» με τους εξη?ς συντελεστε?ς:
α) ο βαθμο?ς στο μα?θημα «Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α» αντιστοιχει? στο τρια?ντα τοις εκατο? (30%) της συνολικη?ς βαθμολογι?ας,
β) ο βαθμο?ς στο μα?θημα «Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση» αντιστοιχει? στο τρια?ντα τοις εκατο? (30%) της συνολικη?ς βαθμολογι?ας,
γ) ο βαθμο?ς στο μα?θημα «Νεοελληνικη? Γλω?σσα» των Γενικω?ν Λυκει?ων η? «Νε?α Ελληνικα?» των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων αντιστοιχει? στο τρια?ντα τοις εκατο? (30%) της συνολικη?ς βαθμολογι?ας,
δ) ο βαθμο?ς του Απολυτηρι?ου Λυκει?ου αντιστοιχει? στο δε?κα τοις εκατο? (10%) της συνολικη?ς βαθμολογι?ας.
3. Απαραι?τητες πρου?ποθε?σεις για την εισαγωγη? του υποψηφι?ου στα ανωτε?ρω Τμη?ματα ει?ναι
α) ο υποψη?φιος να επιτυ?χει σε καθε?να μουσικο? μα?θημα βαθμο? τουλα?χιστον ι?σο με το 30% του α?ριστα,
β) ο με?σος ο?ρος των βαθμω?ν των δυ?ο μουσικω?ν μαθημα?των πρε?πει να ει?ναι τουλα?χιστον ι?σος με το 50% του α?ριστα και
γ) ο υποψη?φιος να ε?χει προσε?λθει στην εξε?ταση του μαθη?ματος «Νεοελληνικη? Γλω?σσα» των Γενικω?ν Λυκει?ων η? «Νε?α Ελληνικα?» των Επαγγελματικω?ν Λυκει?ων.
Περαιτε?ρω λεπτομε?ρειες για τον υπολογισμο? των μορι?ων ορι?ζονται στο α?ρθρο 2 της σχετικη?ς Υ.Α.
3. ΤΡΟ?ΠΟΣ ΕΞΕ?ΤΑΣΗΣ ΤΩΝ 2 ΜΟΥΣΙΚΩ?Ν ΜΑΘΗΜΑ?ΤΩΝ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ» ΚΑΙ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»
1. Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α
Το μα?θημα αυτο? περιλαμβα?νει την εξε?ταση κομματιω?ν ει?δους
α) Λο?γιας Δυτικη?ς Μουσικη?ς
παρα?δοσης,
β) Τζαζ (Jazz) η? α?λλης συ?γχρονης μουσικη?ς ε?κφρασης,
γ) Παραδοσιακη?ς, λαι?κη?ς μουσικη?ς παρα?δοσης η? βυζαντινη?ς μουσικη?ς.
Ο υποψη?φιος επιλε?γει να εξεταστει? σε ε?να απο? τα παραπα?νω ει?δη και σε ε?να μουσικο? ο?ργανο (ως μουσικο? ο?ργανο εννοει?ται και η φωνητικη? τε?χνη) και συγκεκριμε?να:
α) απο? τη Λο?για Δυτικη? Μουσικη? παρα?δοση: δυ?ο συνθε?σεις διαφορετικου? υ?φους και περιο?δου, η μι?α αργη?ς και η α?λλη γρη?γορης ρυθμικη?ς αγωγη?ς, με?τριας δεξιοτεχνικη?ς και ερμηνευτικη?ς δυσκολι?ας, με ακρι?βεια στην μουσικη? απο?δοση.
β) απο? την Τζαζ η? α?λλη συ?γχρονη μουσικη? ε?κφραση: δυο συνθε?σεις, μι?α αργη?ς και μι?α γρη?γορης ρυθμικη?ς αγωγη?ς απο? το ρεπερτο?ριο της Τζαζ, ροκ η? α?λλου συ?γχρονου μουσικου? ει?δους με συμβατο? συ?ντομο αυτοσχεδιασμο? και απο?δοση υ?φους (στιλ).
γ) απο? την Παραδοσιακη?, λαι?κη? μουσικη? παρα?δοση η? βυζαντινη? μουσικη?: δυο κομμα?τια επιλεγμε?να με γνω?μονα τον πρωταγωνιστικο? ρο?λο του εξεταζο?μενου οργα?νου η? φωνη?ς, με συμβατο? συ?ντομο αυτοσχεδιασμο? (ταξι?μι).
Στη φωνητικη? εξε?ταση δεν προβλε?πεται αυτοσχεδιασμο?ς.
Η εξε?ταση της φωνητικη?ς η? οργανικη?ς μουσικη?ς διαρκει? 2 ? με 6 ? λεπτα?. Κα?θε υποψη?φιος εξετα?ζεται σε ε?να απο? τα δυ?ο κομμα?τια/συνθε?σεις, την επιλογη? του οποι?ου αποφασι?ζει η εξεταστικη?
επιτροπη?. Αν ο υποψη?φιος ε?χει επιλε?ξει ε?ργα μεγαλυ?τερης δια?ρκειας, η επιτροπη? ε?χει δικαι?ωμα να διακο?ψει τον υποψη?φιο στον χρο?νο που ε?χει καθοριστει?. Οι υποψη?φιοι πρε?πει να φε?ρουν μαζι? τους το ο?ργανο που ε?χουν επιλε?ξει, με εξαι?ρεση (απο? τα πληκτροφο?ρα ο?ργανα) το πια?νο και (απο? τα κρουστα? ο?ργανα) τα ντραμς και τα ο?ργανα συμφωνικη?ς ορχη?στρας (τυ?μπανα και μαρι?μπα), τα οποι?α θα βρι?σκονται σε κα?θε εξεταστικο? κε?ντρο ο?που απαιτει?ται. Οι υποψη?φιοι δι?νουν τις εξετα?σεις χωρι?ς να υπα?ρχει οπτικη? επαφη? απο? και με την εξεταστικη? επιτροπη? (πι?σω απο? κουρτι?να η? παραβα?ν) συνοδευο?μενοι απο? επιτηρητη?.
2. Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση
Το μα?θημα «Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση» περιλαμβα?νει την εξε?ταση του αντικειμε?νου της Μουσικη?ς Αντι?ληψης και του αντικειμε?νου της Μουσικη?ς Γνω?σης.
Α. Η εξε?ταση στο αντικει?μενο της Μουσικη?ς Αντι?ληψης δια?ρκειας 30? λεπτω?ν περιλαμβα?νει
αναγνω?ριση μοτι?βων, ρυθμικω?ν με?τρων, συγχορδιω?ν, διαδοχη?ς συγχορδιω?ν, ηχοχρω?ματος (μουσικω?ν χροιω?ν).
Β. Η εξε?ταση στο αντικει?μενο της Μουσικη?ς Γνω?σης δια?ρκειας 2 ωρω?ν περιλαμβα?νει Θεωρι?α Μουσικη?ς, Τονικη? Αρμονι?α, στοιχει?α Μορφολογι?ας και Ιστορι?ας της Μουσικη?ς, στοιχει?α βυζαντινη?ς, παραδοσιακη?ς, λαι?κη?ς μουσικη?ς, στοιχει?α Μουσικη?ς Τεχνολογι?ας. Για το αντικει?μενο της Μουσικη?ς Γνω?σης οι υποψη?φιοι μπορου?ν να συμβουλευ?ονται τα μουσικα? εγχειρι?δια της Δευτεροβα?θμιας Εκπαι?δευσης, ενω? για την Αρμονι?α οι απαιτη?σεις προσαρμο?ζονται στις γνω?σεις του υποχρεωτικου? Αρμονι?ας.
Περαιτε?ρω λεπτομε?ρειες για τα κριτη?ρια αξιολο?γησης και τα ερωτη?ματα εξε?τασης ορι?ζονται στο α?ρθρο 3 της σχετικη?ς Υ.Α.
Συνοψι?ζοντας, η πανελλαδικη? εξε?ταση στο μα?θημα Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α (ο?ργανο η? φωνητικη? τε?χνη) περιλαμβα?νει την εξε?ταση κομματιω?ν ει?δους ει?τε α) Λο?γιας Δυτικη?ς Μουσικη?ς παρα?δοσης, ει?τε β) Τζαζ η? α?λλης συ?γχρονης μουσικη?ς ε?κφρασης, ει?τε γ) Παραδοσιακη?ς, λαι?κη?ς μουσικη?ς παρα?δοσης η? βυζαντινη?ς μουσικη?ς. Ο υποψη?φιος επιλε?γει να εξεταστει?
- σε ε?να απο? τα παραπα?νω τρι?α ει?δη (α,β,γ)
- και σε ε?να μουσικο? ο?ργανο (ως μουσικο? ο?ργανο εννοει?ται και η φωνητικη? τε?χνη) (βλε?πε 5. ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ)
Αντι?θετα η πανελλαδικη? εξε?ταση στο μα?θημα Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση περιλαμβα?νει την εξε?ταση στα 2 αντικει?μενα της Μουσικη?ς Αντι?ληψης και της Μουσικη?ς Γνω?σης, η οποι?α ει?ναι κοινη? για ο?λους τους υποψηφι?ους και γι αυτο? οι υποψη?φιοι δεν επιλε?γουν κα?ποια προτι?μηση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙ?Α ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ?Σ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑ?ΣΕΙΣ.
Οι υποψη?φιοι για τα ανωτε?ρω τμη?ματα υποχρεου?νται εντο?ς συγκεκριμε?νης και αποκλειστικη?ς προθεσμι?ας να δηλω?σουν τη συμμετοχη? τους στις εν λο?γω εξετα?σεις με σχετικη? Αι?τηση-Υπευ?θυνη Δη?λωση. Η προθεσμι?α, το περιεχο?μενο, ο τρο?πος και οι υπο?χρεοι υποβολη?ς της Αι?τησης-Υπευ?θυνης Δη?λωσης καθορι?ζονται κα?θε ε?τος με σχετικη? εγκυ?κλιο.
ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ- ΥΠΟΨΗΦΙ?ΟΥΣ ΤΩΝ 3 ΜΟΥΣΙΚΩ?Ν ΤΜΗΜΑ?ΤΩΝ.
Για την ε?γκαιρη διοργα?νωση των εισαγωγικω?ν αυτω?ν εξετα?σεων που για πρω?τη φορα? θα υλοποιηθου?ν τη φετινη? χρονια? και προκειμε?νου να αντληθου?ν πληροφορι?ες που αφορου?ν στο πλη?θος των ενδιαφερομε?νων για αυτα? τα 3 τμη?ματα, πρε?πει στο δια?στημα 25-28 Φεβρουαρι?ου οι ενδιαφερο?μενοι μαθητε?ς να υποβα?λουν στο Λυ?κειο? τους τη συνημμε?νη ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ.
Με την ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ θα εκδηλω?σουν ενδεικτικα? και ο?χι δεσμευτικα? την προ?θεση? τους να ει?ναι υποψη?φιοι για αυτα? τα 3 τμη?ματα και συγκεκριμε?νες επιλογε?ς ΜΟΝΟ για το μα?θημα Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α, ο?που η εξε?ταση ει?ναι εξατομικευμε?νη.
Αντι?θετα για το μα?θημα Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση οι τυχο?ν ενδιαφερο?μενοι μαθητε?ς δεν θα δηλω?σουν κα?ποια προτι?μηση, δεδομε?νου ο?τι η εξε?ταση ει?ναι κοινη? για ο?λους τους υποψηφι?ους.
Το ι?διο βε?βαια ισχυ?ει και για την εξε?ταση στο μα?θημα «Νεοελληνικη? Γλω?σσα» ΓΕΛ η? «Νε?α Ελληνικα?» ΕΠΑΛ, μα?θημα το οποι?ο εξετα?ζεται κανονικα? με τις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις των ΓΕΛ η? των ΕΠΑΛ αντι?στοιχα και α?ρα οι υποψη?φιοι δεν μπορου?ν να δηλω?σουν κα?ποια ιδιαι?τερη επιλογη?.
Α?ρα η ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ του Φεβρουαρι?ου αφορα? ΜΟΝΟ τους μαθητε?ς (ο?χι τους αποφοι?τους) που τυχο?ν ενδιαφε?ρονται για τα 3 Τμη?ματα και οι προτιμη?σεις τους ει?ναι εντελω?ς ενδεικτικε?ς και καθο?λου δεσμευτικε?ς.
Αντι?θετα, με την Αι?τηση-Δη?λωση του Μαρτι?ου, ο?λοι οι υποψη?φιοι (μαθητε?ς και απο?φοιτοι) θα δηλω?σουν τη συμμετοχη? τους στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις του 2019 και το?τε ο?σοι ενδιαφε?ρονται θα δηλω?σουν και τις προτιμη?σεις τους για τα 3 μουσικα? Τμη?ματα, προτιμη?σεις οι οποι?ες το?τε θα ει?ναι δεσμευτικε?ς και οριστικε?ς. Με την Αι?τηση-Δη?λωση του Μαρτι?ου κα?ποιος μαθητη?ς θα μπορε?σει να αλλα?ξει προτιμη?σεις η? να προσθε?σει/αφαιρε?σει και τα 3 μουσικα? Τμη?ματα, ανεξαρτη?τως αν ε?κανε η? ο?χι την ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ του Φεβρουαρι?ου και τι ει?χε προδηλω?σει με αυτη?ν.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ 3 ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ και ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Απο? την εφαρμογη? της νε?ας διαδικασι?ας για τα 3 μουσικα? Τμη?ματα του Ιονι?ου Πανεπιστημι?ου, του Πανεπιστημι?ου Ιωαννι?νων και του Πανεπιστημι?ου Μακεδονι?ας, προκυ?πτουν οι ακο?λουθες
εναλλακτικε?ς πιθανο?τητες για εισαγωγη? στην Τριτοβα?θμια Εκπαι?δευση:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1: Υποψη?φιος που θε?λει ΜΟΝΟ τα 3 μουσικα? Τμη?ματα. Αυτο?ς θα συμμετα?σχει στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις των ΓΕΛ η? ΕΠΑΛ ΜΟΝΟ για το μα?θημα «Νεοελληνικη? Γλω?σσα» ΓΕΛ η? «Νε?α Ελληνικα?» ΕΠΑΛ αντι?στοιχα. Επιπλε?ον θα συμμετα?σχει και στις κοινε?ς εισαγωγικε?ς εξετα?σεις πανελλαδικου? επιπε?δου στα 2 μουσικα? μαθη?ματα «Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α» και «Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση».
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2: Υποψη?φιος που θε?λει και τα 3 μουσικα? Τμη?ματα και α?λλα Τμη?ματα της Τριτοβα?θμιας Εκπαι?δευσης. Αυτο?ς θα συμμετα?σχει κανονικα? στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις των ΓΕΛ η? ΕΠΑΛ σε ο?λα τα μαθη?ματα. Επιπλε?ον θα συμμετα?σχει και στις κοινε?ς εισαγωγικε?ς εξετα?σεις πανελλαδικου? επιπε?δου στα 2 μουσικα? μαθη?ματα «Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α» και «Μουσικη? Αντι?ληψη και Γνω?ση».
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3: Υποψη?φιος που θε?λει τα 3 μουσικα? Τμη?ματα και α?λλα Τμη?ματα της Τριτοβα?θμιας Εκπαι?δευσης, καθω?ς και τα 2 λοιπα? μουσικα? Τμη?ματα (του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ). Αυτο?ς θα συμμετα?σχει κανονικα? στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις των ΓΕΛ η? ΕΠΑΛ σε ο?λα τα μαθη?ματα. Επιπλε?ον θα συμμετα?σχει στις κοινε?ς εισαγωγικε?ς εξετα?σεις πανελλαδικου? επιπε?δου στα 2 μουσικα? μαθη?ματα «Μουσικη? Εκτε?λεση και Ερμηνει?α» και «Μουσικη?
Αντι?ληψη και Γνω?ση» για τα 3 μουσικα? Τμη?ματα. ΕΠΙΠΛΕΟΝ θα συμμετα?σχει στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις των ειδικω?ν μαθημα?των «Αρμονι?α» και «Ε?λεγχος μουσικω?ν ακουστικω?ν ικανοτη?των» για τα 2 λοιπα? μουσικα? Τμη?ματα (του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ).
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 4: Υποψη?φιος με το 10%, χωρι?ς νε?α εξε?ταση το 2019, δεν μπορει? να δηλω?σει τα 3 μουσικα? Τμη?ματα. Αν θε?λει να διεκδικη?σει την εισαγωγη? του σε αυτα?, πρε?πει να συμμετα?σχει εκ νε?ου στις πανελλαδικε?ς εξετα?σεις του 2019, ακολουθω?ντας κα?ποιο απο? τα τρι?α παραπα?νω παραδει?γματα.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΔΕ.
Α. Οι Διευθυντε?ς Λυκει?ων παρακαλου?νται να ενημερω?σουν ΑΜΕΣΑ τους μαθητε?ς της τελευται?ας τα?ξης των Λυκει?ων τους για τη νε?α διαδικασι?α και να παρα?σχουν περαιτε?ρω πληροφορι?ες στους ενδιαφερο?μενους μαθητε?ς, συ?μφωνα με την παρου?σα εγκυ?κλιο και τη σχετικη? ΥΑ. Στη συνε?χεια θα χορηγη?σουν στους ενδιαφερο?μενους μαθητε?ς φωτοτυπι?α της συνημμε?νης ΠΡΟΔΗΛΩΣΗΣ. Τε?λος θα συγκεντρω?σουν τις ΠΡΟΔΗΛΩΣΕΙΣ, που θα ε?χουν υποβα?λει οι μαθητε?ς 25-28 Φεβρουαρι?ου και θα αποστει?λουν το συνημμε?νο ΠΙΝΑΚΑ 1 (η? απλο? κει?μενο αν δεν υπα?ρχει καμι?α ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ) προς την οικει?α ΔΔΕ, με?χρι τη Δευτε?ρα 4 Μαρτι?ου. Ο ΠΙΝΑΚΑΣ 1 περιε?χει μο?νο το πλη?θος των μαθητω?ν ανα? επιλογη? και ο?χι ονομαστικα? στοιχει?α.
Β. Οι Διευθυντε?ς ΔΔΕ παρακαλου?νται να συγκεντρω?σουν τα στοιχει?α ο?λων των Λυκει?ων ευθυ?νης τους (δημο?σια, ιδιωτικα? ημερη?σια, εσπερινα?, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) και να αποστει?λουν με mail το συγκεντρωτικο? ΠΙΝΑΚΑ 2 (η? απλο? κει?μενο αν δεν υπα?ρχει καμι?α ΠΡΟΔΗΛΩΣΗ) προς τη Διευ?θυνση Εξετα?σεων και Πιστοποιη?σεων του ΥΠΠΕΘ (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) με?χρι την Πε?μπτη 7 Μαρτι?ου. Ο ΠΙΝΑΚΑΣ 2 περιε?χει μο?νο το πλη?θος των μαθητω?ν ανα? επιλογη? και ο?χι ονομαστικα? στοιχει?α.