Erasmus (2023-25)

Πρόγραμμα Erasmus+

erasmus

"S.T.E.P.S., Students Take care of Environmental Protection and Sustainability"

"S.T.E.P.S., Οι μαθητές μεριμνούν για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία"

Συντάκτρια άρθρου: Χατζάρα Στέλλα

Υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί: Χατζάρα Στέλλα, Παπακωνσταντίνου Στάθης, Σκαρογιάννης Γιώργος, Βασιλειάδου Φωτεινή

Το Γενικό Λύκειο Νιγρίτας προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις ανάγκες των μαθητών του

α) επιδιώκει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του με στόχο να γίνουν ικανοί να διαμορφώσουν τους πολίτες του αύριο, οι οποίοι θα αποκτήσουν από το σχολείο τους τις δεξιότητες που τους είναι απαραίτητες στον 21ο αιώνα, θα είναι ανοιχτοί στην διαφορετικότητα, στην πολυπολιτισμικότητα και θα επιδιώκουν την βιώσιμη ανάπτυξη

β) οργανώνει ομαδικές μαθησιακές κινητικότητες, που αποσκοπούν στο συγχρωτισμό των μαθητών μας με συνομηλίκους τους σε άλλη χώρα, και επιδιώκουν τη μάθηση και τη συνεργασία, τη γνωριμία και την αποδοχή της πολιτισμικής ετερότητας και φυσικά την καλλιέργεια περιβαλλοντικών αρχών και αξιών και την ενίσχυση οικολογικής συνείδησης 

Το πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο "S.T.E.P.S., Οι μαθητές μεριμνούν για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία" που στοχεύει στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη, εγκρίθηκε και θα υλοποιηθεί στη διάρκεια των σχολικών ετών 2023-2025.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχετίζεται με την ενημέρωση εκπαιδευτικών του σχολείου, για το εκπαιδευτικό σύστημα, τις μεθόδους και τις πρακτικές των εταίρων του προγράμματος, στο πλαίσιο παρακολούθησης εργασίας, από τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς σε σχολείο του εξωτερικού και συνακόλουθα στη διάχυση των γνώσεων αυτών στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Επίσης, στο πλαίσιο των μαθητικών κινητικοτήτων, το πρόγραμμα αφορά στην πρόσληψη νέων γνώσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα περιβάλλοντος, στην επικοινωνία και συνεργασία με συνομηλίκους τους από άλλη χώρα, καθώς και στην ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος. Σχετίζεται δηλαδή με την ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών και την ενεργό συμμετοχή τους σε δράσεις που βοηθούν τον μετασχηματισμό τους σε ενεργούς πολίτες, οπότε έχει να κάνει με τις αξίες που θα διαμορφώσουν γενικά οι μαθητές, οι οποίες θα τους ακολουθούν στην ζωή τους.