Εγγραφές αλλοδαπών μαθητών και τάξεις υποδοχής

Εγγραφές αλλοδαπών μαθητών και Τάξεις Υποδοχής

 

teacher-parent

 

Σχετικά με την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών (μεταναστών, αιτούντων διεθνούς προστασίας κ.λ.π.) σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, σας ενημερώνουμε ότι ισχύει η με αρ.πρ. 108457/Δ2/04-07-2016 εγκύκλιος με θέμα «Εγκύκλιος σχετικά με την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών με ελλιπή δικαιολογητικά σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας».

Ειδικότερα, σε περίπτωση προσέλευσης μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών για εγγραφή στις σχολικές μονάδες Δ.Ε., δεδομένου ότι η δυνατότητα στέγασης κάθε σχολείου είναι συγκεκριμένη και ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα είναι καθορισμένος, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού παραλάβουν τις υποβληθείσες αιτήσεις από τους γονείς/κηδεμόνες ή τους ίδιους μαθητές, εφόσον είναι ενήλικες, να τις διαβιβάσουν στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης να ορίζουν, με βάση τις ισχύουσες διατάξεις, τη σχολική μονάδα στην οποία δύναται να εγγραφεί ο μαθητής.

Επίσης, ισχύει η υπ? αριθμ. Φ10/20/Γ1/708/07-09-1999 (Β΄ 1789) Υ.Α. με θέμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση ? Ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής και Φροντιστηριακών Τμημάτων Σχετ. Αριθμ. Φ2/378/Γ1/1124/8.12.94 (ΦΕΚ 930/14.1294/τ.Β΄)», με την οποία δύνανται να ιδρύονται Τάξεις Υποδοχής Ι ή ΙΙ για τους μαθητές που δεν έχουν την απαιτούμενη γνώση της ελληνικής γλώσσας, προκειμένου να ενταχθούν ομαλά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Στα σχολεία που θα ιδρυθούν Τάξεις Υποδοχής Ι, το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διαμορφώνεται δίνοντας προτεραιότητα στα Ελληνικά, Μαθηματικά, Ξένη Γλώσσα και Πληροφορική.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να μεριμνήσουν για την ίδρυση Τάξεων Υποδοχής Ι υποβάλλοντας τεκμηριωμένες προτάσεις μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους (2016-2017) και συμπληρωματικά σχετικά στοιχεία μετά την έναρξη του σχολικού έτους 2017-2018 στις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε.

 

Η εγκύκλιος σε μορφή pdf